You're my cover, my shelter

2011-01-16 @ 02:30:29
Idag blir det ingen dagens makeup, har bara mascara och foundation, och dessutom är allting utsmetat överallt efter pulkaåkning med ankaan, jonas och Linus!
så jag ser ut som en fågelskrämma ungefär just nu.

Är i stockholm och hälsar på mamma just nu, har suttit på ett tåg 2½ timma idag och jag kan ju lova att jag kunde hittat på mycket roligare saker att göra..
just nu ligger jag i Kevins säng med både Jasmine och Alexia, eftersom dom bråkade om vem som skulle sova med mig inatt. tror jag var saknad!

Imorgon har jag inte en aning om vad som händer, men jag lovar er att det blir några bilder iaf. Tänkte använda Ankaan som försökskanin med, mohaha!

Nu ger jag upp det här och lägger mig och saknar min pojkvän.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0