Usch...

2011-01-17 @ 03:25:27
Jag kan inte sova. Fan vad värdelöst det är att lägga sig utan Matte.
Jag kommer nog inte kunna sova på bra länge, jag vill bara hem och pussa på honom..
Helvete.

Tur att jag inte ska göra någonting speciellt imorgon innan tre iallafall, om inte pappa kommer förbi förståss.
Han fyller förresten 50 imorgon, så vi får se om vi kanske ska dit imorgon jag och Ankan.

Ändrade lite på bloggen med, men det blev helt mongo så jag sket it och tryckte bara in lite skit så det iallafall finns någonting att titta på.

Jasmine sover i samma säng som mig också, men hon ligger och sparkar och har sig och ligger över hela sängen. Jag förstår inte, hon är ju förfan livsfarlig att sova brevid! Imorse låg hon och sparkade mig på axeln, och jag har inte en aning om hur hon lyckades med det...

Nu måste jag försöka sova, godnatt!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0