JAGHATARRUBRIKER

2011-01-20 @ 03:00:41
Det är askallt ute kan jag lova! Var in till stan med Ankan en sväng och käkade glass på donken..Bra ide!
Vi missade sista tunnelbanan hem och var tvugna att gå till slussen och vänta på bussen där i en jävla halvtimme.
Så otroligt kul! -.-

Imorgon ska jag hem till Sonny och Sara och kolla match, vi träffas ju nästan aldrig så det är lika bra att passa på när jag väl är här! Men jag längtar hem så sjukt mycket, det är helt värdelöst att försöka somna utan Matte, jag har inte somnat innan halv 4 en enda natt sen jag kom hit. Ska bli skönt att komma hem på fredag, samtidigt som det blir rätt tråkigt att inte kunna vara med mamma och dom.
Men det är såna smällar man får ta,jag slits helt enkelt mellan stockholm och degerfors...

Alla tjatar om att stanna, och visst skulle det vara roligt, men isåfall skulle jag vilja att Matte kom hit.
Tyvärr så vill han inte det, och alla säger att han får skylla sig själv då om han får sitta hemma ensam och bla bla bla.
Men jag då? Jag kanske saknar honom med? Det är faktiskt inte bara han som saknar mig..

Jag har vart här nästan en vecka, och jag har haft riktigt kul! Jag önskar jag kunde stoppa ner Matte i en väska och åka hit och stanna läänge. Men tyvärr..

Nu ska vi vara glada! Imorgon ska jag vara barnvakt och sen ska jag möta upp mamma och henke i stan och fixa lite saker innan jag ska till Sonny, så nu borde jag sova.
Så jag säger helt enkelt godnatt!




Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0