I'll love you forever.

2011-01-19 @ 00:15:34
Den här dage blev inte som väntat. Det gick åt helvete för mig och Ankan, vi lyckades inte med vad vi skulle göra!
Vi var iaf i tyresö och kikade runt lite, och jag lyckades även springa på Jenny, vilket var rätt kul.
Jag tror inte att jag har träffat henne på 2-3 år. Det var ett tag sen..
Pappa och dom var här idag med och bjöd på tårta och grejer, och jag som lovat mig själv att hålla mig borta från sötsakerna! Helvete också...

Ska göra ett nytt försök när jag kommer hem igen, jag vill verkligen gå ner i vikt.





Ska köra igång träningen när jag kommer hem också, det blir inte så mycket här då jag försöker att träffa alla och hitta på nåt hela tiden.

Slänger in en gammal bild också som jag tycker är skithärlig :p


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0