Dag 02 – Din kärlek

2011-01-28 @ 17:00:02
Mattias Lundström.

Det har gått upp och ner för oss under tiden vi har vart tillsammans,det har gått totalt åt skogen och vi har haft riktigt underbara stunder. Men det är ändå vi, och jag hoppas att det alltid kommer vara det.
Tre år snart, de tre åren har verkligen förändrat mitt liv, mitt sätt att se saker. Och mest av allt har det ändrat mig.

Jag älskar dig oerhört mycket och jag vill aldrig någonsin såra dig eller göra dig illa på något sett,
du är min värld och jag vill inte vara utan dig.
Det finns ingenting bättre än att krypa ner breve dig på kvällen och lägga huvudet på ditt bröst och somna hos dig.


Det är väl sånthär alla sitter och skriver till den dom älskar, men jag menar det verkligen av hela mitt hjärta. 
Och jag är inte den som förklarar känslor normalt sett, så när det väl kommer är det på riktigt och det är bara att ta åt sig.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0