28 Januari.

2011-01-28 @ 17:37:00

Jag har inte haft lust att skriva någonting, och jag har nästan inte haft någonting att skriva om så det har inte vart någon ide att blogga.
Men nu så, fredag kväll och jag vet inte vad jag ska göra, har iaf köpt en flaska Country Lane så oavsett så mår jag bra ikväll!

Sitter just nu och pratar med Jasmine i telefon och väntar på att Matte ska komma hem med käk.
Pizza ikväll!

Jag har inte haft lust att ställa mig och sminka nåt speciellt heller, har bara använt mascara senaste dagarna så det har inte blivit några speciella sminkbilder heller.
Mitt ansikte behövde vila ett par dagar från sminket ändå så =)

Jävel vad fort tiden går förresten, känns som det var igår det var nyår, och det är redan 28e..

Nej nu ska jag plocka bort all skit från bordet. tja!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0