Skola..

2011-02-02 @ 16:58:35
Jag fick precis veta att jag ska börja skolan på fredag. Jippie?
Får inga pengar annars, och jag får inte ha praktik än på nån vecka så jag har inget annat val helt enkelt.
Det är bara släpa sig upp ur sängen och sätta sig på bussjäveln helt enkelt.

Men jag förstår inte varför, jag har ju redan betyg? Fick MVG i Matte t.ex, kan ju inte få mer?
Äh, jag blir så less på dom -.-


Iallafall, var på möte idag och det gick riktigt bra, har lite att göra nu en stund :)
Snart slutar Mattias, vi ska in och hämta sängarna äntligen. Men det spelar ingen roll för vi ställer in dom i nya lägenheten på en gång så sover vi i gamla sängen tills vi flyttar.
Glömde ju självklart kameran igår med när vi åkte, han ringde och sa att vi hade bråttom och att han skulle hämta mig 5 minuter senare (då hade jag inte fått på mig kläder ens)
MEN, det tog ju såklart en kvart innan han kom så jag hade stressat ut i onödan. Funderar på om jag ska limma fast kameran i handen eller någonting. Haha.

Nu måste jag ut på promenad med Killer så inte han får panik medans vi inte är hemma..
Tja!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0