Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close,

2011-02-03 @ 11:11:48
Klev upp 9 imorse, krånglade upp och skulle fixa ett busskort.
Men jag fick inget, så jag åkte med Matte ner till centrum och pratade med arbetsförmedlingen. Jag skulle visst fått ett busskort, så hon jag pratade med gjorde helt enkelt fel. Varför ska folk alltid krångla och inte göra sitt jävla jobb?! -.-

Iallafall, vi hämtade sängarna igår, och jag lovar att jag längtar tills vi flyttar in! Ska slänga in bilderna på datorn från telefon så fort dom har ringt upp, så ni får se lite senare hur det blir =)

Sitter med hårfärg i håret med, köpte med en röd när jag ändå var där nere.
Färgade rött förra veckan eller nåt, men det blev inte som jag ville ha det så nu köpte jag en svindyr så jag hoppas den funkar!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0