it aint about what's waiting on the other side

2011-02-02 @ 12:15:19
Yaay, sängarna har kommit nu så när Matte har slutat så åker vi och hämtar dom =)

Ska ner på möte också, såååå roligt. Ska sitta och babbla i ungefär en timme om saker jag redan vet och saker jag kan räkna ut själv. Hoppas det går fortare den här gången -.-

Jag som hade sett fram emot en lugn dag! Matte och Jocke satt och babblade till typ 6 imorse, och Matte vägrade vara tyst så jag vaknade typ 25 gånger eller någonting.
Fast jag tycker lite synd om han (även om han får skylla sig själv?)
Han skulle åka till sin farsa med bilen 7 imorse, och det kan inte vara så jävla kul när man somnar halv 7 :D

Nu måste jag göra mig iordning och springa på möte, skriver sen!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0