I want to make you move

2011-02-01 @ 16:24:08
Såg att det gick att publicera igen, det var på tiden!
 
Har precis duschat och ska snart ge mig ut i regnet, har inte någon större lust egentligen, men jag måste!
Sen ska vi nog ut till gräsmossen och fixa lite med bilen, ska se om vi får igång den nu när den har stått hela vintern..

Tänkte kolla hur det går med lägenheten också, tänkte ta med kameran idag, glömmer ju alltid den!
Det börjar bli riktig nice där nu, köket är klart tror jag, och tapetsering och sånt i vardagsrum och sovrum är klart det med.
Tror bara att det är badrummet och hallen kvar, och sätta upp en vägg med.  Sen är det klart!
Längtar riktigt mycket, speciellt efter baren.. haha!

Nu står Killer och piper i hallen så jag måste dra. Tja!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0