Dags för nya skuggor!

2010-10-24 @ 22:01:04
Kollade precis igenom allt mitt smink, och jag har fasiken inte en enda vit skugga kvar!
Dags att inhandla lite nytt alltså.. Vitt och rött är två färger som verkligen behövs, och glittriga skuggor börjar jag få ont om.

Jag hatar att köpa nytt smink, jag står där och väljer i ungefär en timme eller tre,och jag vill verkligen ha ALLT.
Men jag kanske ska skicka efter en palett med 120 färger från Eleven.se, den har jag velat ha hur länge som helst nu :) PLUS att jag slipper stå i en affär och bli ut tittad eftersom jag aldrig bestämmer mig..
Men eftersom vita färger tar slut så fort för mig är det lika bra att jag ger mig iväg och köper på mig lite, både glittriga och matta. Ger jag mig iväg efter bara en färg så borde det väl ändå inte ta så lång tid?


Nej nu är det dags för film och chips!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0