Äntligen en sminkblogg!

2010-10-21 @ 22:46:04
Nu har jag äntligen skaffat mig en sminkblogg, många har tjatat och pushat på, och nu har ni fått som ni vill.
Bloggen kommer som mest handla om smink, men även om olika produkter, tips och om mitt liv, såklart.

Jag heter Marina, är 18 år och bor med min pojkvän i Degerfors. Smink är just nu bara en hobby, men jag hoppas på att utveckla det mer och tillslut jobba med det. Jag har haft ett enda 'jobb' som make-up artist.
Till min vän Ginas skivomslag. Förhoppningsvis kommer jag jobba mer med henne och hjälpa henne med fler omslag och plåtningar. Hon är en underbar vän, och jag bara älskar att träffa henne,hon är en av dom få som verkligen kan vara sig själv!
Men bloggen ska ju inte handla om henne, så jag fortsätter väl.
Just nu är jag arbetslös (tyvärr) vilket ger mig mer tid till smink. (Kanske inte så tyvärr ändå?)

Jag älskar att skapa saker, att låta fantasin ta över och använda mycket färger. Så många extrema och annorlunda sminkningar kommer ni få se i den här bloggen!
Egentligen ville jag bli tatuerare faktiskt, och det finns väl fortfarande i huvudet. Så jag ska ta och köpa mig en maskin och satsa på både och. Tillslut kanske det här är en tatueringsblogg t.o.m. Haha.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva, så jag tar helt enkelt och säger godnatt och skriver mer imorgon och lägger upp första bilderna då med.

Kommentarer
Namn Anonym

Fin blogg!

2010-10-22 @ 12:33:40
Namn Gina

Klart det blir mer!

Tack för alla fina ord! <3



Nu blire schmink för hela slanten!

Prova nåt riktigt guldglittrigt o superglammigt!

En kompis hade en ball knallröd ögonskugga som skulle vara cool ihop med guld, ska kolla var hon köpt den :)



Take Care!

2010-10-23 @ 22:00:13

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail?

Blogg:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0